Ako reklamovať tovar?

Objavili ste na kúpenom tovare chybu? Alebo sa počas používania prejavila skrytá výrobná chyba? V takom prípade máte právo na reklamáciu. Reklamovaný tovar nám môžete jednoducho poslať a my sa postaráme o čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie. Nižšie sa dozviete, ako krok za krokom postupovať pri reklamácii.


Ako postupovať:


  • Pripravte si číslo faktúry alebo objednávky a e-mailovú adresu použitú pri nákupe.
  • Prejdite sem na odkaz na online reklamačný formulár.
  • Vyplňte potrebné údaje a opíšte dôvod reklamácie.
  • Formulár odošlite a následne pošlite tovar na našu adresu:


BANDI VAMOS a.s.
Poděbradova 103
702 00 Ostrava


Do balíčka, prosím, priložte kópiu faktúry a vytlačený reklamačný formulár.

Tovar nemusí byť zabalený v úplne pôvodnom obale, ale mal by byť čistý a vhodným spôsobom zabalený, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu.

Viac informácií o reklamáciách získate, keď si prečítate reklamačný poriadok tu.


Čo bude nasledovať:


Po doručení reklamovaného tovaru chybu preveríme a do 30 dní sa s vami skontaktujeme a oznámime vám výsledok reklamačného konania.

Ak reklamáciu uznáme za oprávnenú, tovar vám vymeníme za nový alebo vám vrátime peniaze – všetko podľa dohody a charakteru chyby.



V prípade potreby sa na nás obráťte telefonicky na čísle +420 608 215 055 alebo e-mailom na eshop@bandi.cz.

Zastihnete nás online každý pracovný deň od 8:00 hod. do 17:00 hod.

Cookies

Tento e-shop a partneri potrebujú Váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby Vám okrem iného mohli ukazovať informácie týkajúce sa Vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na políčko „Súhlasím“.